Laatste dagen Thailand

10 maart 2015 - Chiang Mai, Thailand

De vorige keer dat ik schreef was het de dag na de full moon party op Koh Phangan. Ik ben die dag gelijk terug gegaan naar Bangkok, om vervolgens de trein naar
het noorden van Thailand te nemen. De reis van Koh Phangan naar Bangkok was de ergste reis ever. Ik had een enorme hangover van de week op Koh Phangan en moest eerst 5 uur met de boot en vervolgens 8 uur met de bus terug naar Bangkok. Ik kon de hele reis amper slapen en was blij toen ik om 2 uur snachts eindelijk m'n hotel had gevonden en m'n bed zag. Na een paar uurtjes slaap vertrok ik de volgende morgen om 8.00 om via de stad Ayuttaya naar Chang Mai te reizen. Ik heb de middag doorgebracht in Ayuttaya en wat tempels bezocht. De nachttrein naar Chang Mai was prima, ik had een lekker bed, en heb eindelijk meer dan 4 uur per nacht geslapen.

Ik ben met een paar mensen uit het hostel naar een groot meer een stukje buiten Chiang Mai geweest. We hebben heerlijk gegeten in bamboehutjes die rondom het meer stonden. Er waren alleen maar locals, dus dat was super leuk!

Savonds zijn we met een aantal mensen naar de night market geweest en daarna zijn we in een kroeg beland. Daar hebben we buckets mojito gedronken en gedanst, het werd zo gezellig dat we uiteindelijk ons hostel niet meer konden vinden.. Toen zijn we met 7 personen in één tuk tuk (normaal voor 2 personen) terug gekomen! Dat was fantastisch, we hebben de hele weg foute nummers van de  Backstreetboys gezongen... De tuk tuk chauffeur heeft de rit van z'n leven gehad denk ik!

Ik heb ook geziplined in de jungle. Dat was echt super cool! Er waren kabels van boom naar boom gespannen waar je als een soort aap tussendoor vloog.

Dit waren de laatste dagen in Thailand, over een uurtje vertrek ik naar Laos, ik kan niet wachten om al het moois daar te zien!
Liefs!

1. Marcella:
    10 maart 2015
    Heeeeerlijk schat dat je zo aan het genieten bent! Love uu
  2. Chris:
    gaaf hoor. enjoy!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Mam:
    Hey lieverd,
    fijn dat je er zo van geniet! Wel vervelend dat je zo'n last hebt van die "hangovers" Goeie reis verder! Kus Mam.
  4. Shirley:
    14 maart 2015
    Wauw klinkt super Marthe en enorm gezellig!